Sala de masaj

Activitatea fizică a oricărei intensități cauzează oboseală în mușchi, contribuie la acumularea de produse metabolice, acid lactic, care se manifestă ca senzații dureroase. Masajul ajută la scăderea acestor efecte și la accelerarea proceselor regenerative în mușchii și fibrele nervoase.

Procedurile de masaj pot fi efectuate înainte și după exerciții – totul depinde de obiective. Masajul sportiv înainte de efort fizic contribuie la încălzirea mușchilor, previne leziunile și fracturile ligamentelor articulare. Sesiunea de masaj post-antrenament ajută la restabilire şi elimină febra musculară.

Rezultatele masajului după antrenament:

  • accelerarea fluxului limfatic și a fluxului venos, eliminarea produselor metabolice;
  • creșterea volumului de oxigen și a substanțelor nutritive furnizate țesuturilor musculare pentru recuperarea acestora și scăparea de oboseală;
  • prevenirea / ameliorarea durerii și rigidității muschilor;
  • eliminarea tensiunii și a oboselii;
  • prevenirea pierderii de flexibilitate, prevenirea compresiei componentelor musculare fasciale;
  • determinarea leziunilor posibile în funcție de gradul de sensibilitate și de durere;
  • avertizarea privind aderențele și fibroza.

Ca urmare a sesiunii de masaj, este regenerarea celulelor musculare, circulația sângelui în fibrele musculare și organele interne este restaurată, stagnarea dispare, metabolismul este activat, produsele de descompunere sunt îndepărtate din organism.

În funcție de tipul de încărcare, se selectează tehnica și durata procedurii de masaj. După antrenament intensiv, se recomandă efectuarea unui masaj general, de preferință în intervalul de 2,5-3 ore de la finalizarea acestuia. Dar este permis să o faci mai târziu, principalul lucru este, cel târziu cu 12 ore înainte de următoarea sesiune de antrenament.

ÎNSCRIE-TE LA O VIZITĂ GRATUITĂ